Dag 2, skåne...

Jaha ligger nu här på "Rut och Ragnars" vandrar hem i Malmö. Det är faktiskt helt ok, jag och Kristoffer fick ett 5 manna rum till priset av ett dubbelrum så vi bor flott med TV och krokar till våra jackor...

Idag har vi betat av Båstad, Helsingborg, och Lund. Bra butiker med trevlig personal. Hoppas på att samtliga
tar förnuft till fånga och tar in Somewear till sina butiker.
EN ANNAN SAK. Vi köpte ett par trisslotter idag, OCH VANN..!!!
50kr... och vi har inte ens skrapat X gånger vinsten luckan... Fatta vi kan vinna 500kr..!!! Isåfall ska vi ut och äta fint
ikväll..!!!! Tror ni inte mig..??


FUCK YEAH..!!!!!

Lunchen idag åt vi i Helsingborg och bestod av:

Riktigt bra faktiskt.. Grönbar hette stället tror jag....

Dagens fråga är:

Vart är kortet taget..??
 
Nu ska vi ut och kolla Malmö... Håll tummarna för X10 vinsten nu så vi kan äta flott

ikväll...

//Love


Kommentarer
Postat av: Samuel

Jag vet, för jag brukar kolla på På Spåret....

2009-03-03 @ 16:53:46
Postat av: johanna

tvärgata till kullagatan;)

2009-03-03 @ 17:07:14
Postat av: falafel no 1

Här kan du köpa falafel för 10:-

2009-03-03 @ 17:08:05
Postat av: Ma

Tack för en kort visit i hemstaden. Lycka till med skrapet. Kör försiktigt på er väg.

2009-03-03 @ 19:18:06
Postat av: fylle gylfe

kan detta vara så lätt att det är strax nedanför tornet som heter kärnan i vackra helsingborg

2009-03-03 @ 21:00:28
URL: http://modegylfe.blogg.se/
Postat av: theres

GRATULERAR!

2009-03-06 @ 09:26:53
URL: http://therestefanie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0