En vanlig kväll i Laholm...

Efter en vällagad middag med mina underbara föräldrar bestående av Kasslergryta men banan och curry så
begav jag och Kristoffer oss hem till min kära vän Hampus för att säga hej. vi hängde lite där, sen kom min
homeboy Burim och vi beslutade oss för att åka och hälsa på Harry. Väl hemma hos Harry började han plocka
fram öl och vi snacka massa skit. Ölen slank ner en efter en sen säger Harry (som e krögare här i Laholm, och
mäster kock) att han köpt hem massa kött som vi måste testa som han ska lägga på nya menyn på Annabelle.
Så Harry plockar först fram fasan och steker på det, vi smakar av, TOK gott..!! Sen blev det Känguru filé, tätt följt
av vildsvin för att avslutas med lite renfilé... SJUKT GOTT altihop. Bäst va nog fan vildsvinet...
Nu måste jag sova. Möte i Båstad kl 10 imorgon. Mer om vår roadtrip imorgon,...

Peace Love and vildsvinsfilé
//Love

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur stort är Laholm??

2009-03-03 @ 17:09:59
Postat av: I LOVE LAHOLM

laholm i mitt hjärta

2009-03-03 @ 17:10:37
Postat av: carro

snygg blogg du har :DD



Ha en jätte bra dag!!



Kram

Carro

2009-03-03 @ 17:14:39
URL: http://carrobruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0