Fy faan va..!!

Idag är dagen jag fruktar och hatar mest av alla dagar på hela året. Dagen jag verkligen
inte skulle sakna om den inte kom. Idag är dagen jag är sjuk....
Jag blir väldigt sällan sjuk men när jag väl blir det då jävlar... Idag har jag inte kunnat
resa mig från sängen, jag har haft någon sorts feberhallucinationer hela natten och inte kunnat sova...
Sjuuukt osoft måste jag säga...
Ska försöka samla ihop lite bilder från min 25års fest underdagen och lägga upp här tänkte jag...
Men jag måste vila lite först..
Peace
//Love

Kommentarer
Postat av: anita

Kanske inte så konstigt efter en sådan vecka.

Stanna kvar under täcket och drick rikligt med vatten.

Krya på dej.

2009-03-10 @ 06:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0