GODMORGON KÄRA VÄNNER, Lite snuttar från LIPZ

Blev bra fest igår. Brukar vara svårt att hålla golv i 5 timmar men startade upp med en mixskiva sen kom proffs support från ClubKronan i Vara, entertainern och kattskötaren Daniel DH Hermansson, och från Gbg Sami "Mustaschen" Jelassi. Annars hade det nog vart svårt att hålla det tempot som vi hade....MEN VI KLARADE HELA KVÄLLEN UTAN HIP HOP!!!! och det va fullt ställ ändå...(brukar alltid vara, även igår, ett litet tappert gäng som ska ha hip hop o allt vad det innebär) Sen kanske det inte blev den mest avancerade clubmusiken, men va fasen, vi hade skitskoj....

Här har ni lite videosnuttar från Somewearfesten på Lipz igår...




Sist men inte minst, DHs T-shirt dans....

Jag är glad att jag inte ska upp o jobba på plåtslageriet i Vara klockan 6 idag i alla fall...
Tack för igår.
/Samuel o Love

för vimmelbilder från gårdagen, klicka på HÄR

Kommentarer
Postat av: Pontus

http://www.youtube.com/watch?v=dKd1Ao4LiP8

2009-03-13 @ 13:19:07
Postat av: Jonna

Ni gör sjukt snygga T-shirtar! har själv fem styckna.

Missade er dock på lipz men jag hoppas att ni kommer dit igen! :)

2009-03-13 @ 19:02:02
Postat av: nicolina

hej:D undrar när linnet med ett hjärta kommer ut på hemsidan igen i strl xs eller s (om det ens kommer att göra det) är rätt sugen på att köpa en faktist:) svara gärna på min blogg! kram:)

2009-03-13 @ 19:52:53
URL: http://nicolina.blogg.se/
Postat av: Anonym

va heter låten i tredje videon när ni dansar med den stora tischan?=)

2009-04-20 @ 18:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0