hot hot hot

Nar det ar sol och vindstilla sa kan jag nog saga att det ar omojligt att ligga still...Det ar sa varmt, men man skall inte klaga. Nu blir det nagra rader fran ett internetkafe i all hast. Vi vantar pa att somewear kommer upp pa junkyard.se och sen letar vi bra bild till var annons i Slitz. Kommer typ bli ett panik valt kort utav alla semeterkort om jag kanner oss ratt. Men det kan bli bra feeling pa det. Musiken har nere ar ungefar som tv utbudet hemma i Sverige en fredag. Tunn trakig och tillfredstllande for de som inte bryr sig. Mycket daliga technomixar av rnb latar...not good. Ser aven hur chartern tagit sitt intag pa oarna. Tror nog att deriktiga backpackersarna, sana som Leonardo DiCaprio, har hittat andra stallen att utforska.

Det roligaste pa lange va igar nar Love skulle ta fotmassage. Han kan typ sitta stilla i 5min och plus att han ar otroligt kittlig. Jag skratta hela tiden, man sag verkligen pa hans ansiktuttryck hur svart han hade det. Bast av allt ar kommentaren eftre. -Fel dag att inte ha kalsonger pa sig....ha ha
Han fick aven byta massos, den forsta behovde besoka toaletten....lange tydligen...

I all fall,
Tjao
SOMEWEAR THAILAND

Kommentarer
Postat av: nordman

hej mina bästa vänner!!!! Kan ni inte ta och komma hem och förgylla tillvaron igen.......miss u......



p.s glöm inte min same same but different tisha..

//SP

2009-03-30 @ 23:50:01
URL: http://nolongerinuse.blogg.se/
Postat av: bella

sjukt goa kläder ni har!! :)

2009-03-31 @ 16:40:45
URL: http://bellanotte.blogg.se/
Postat av: fefelicia

kom hem till kalla och tryck lite mer fina tshirts vetja!

2009-04-01 @ 00:01:36
URL: http://feliciatranberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0