IGÅR BLEV DET OVÄNTAT KALAS PÅ JUNKYARD.SE


Vi var bjudna till lite mingel på junkyards invigning av utbygget (invigning av utbygge lät lite motsägelsefullt) men i alla fall, utbygge av kontor o dyl. Planen va lite mingel o häng men det ändrade vår tryckerisnubbe Kristoffer på. Vi skulle träffas på deras tryckeri runt 7 och sen åka vidare. När vi anlände så hade nämligen Kristoffer redan startat festen och låg ett antal bärs före....sen tog det av helt! Lukas förövrigt står för förfestens 2 bästa kommentarer.1. -Jag hittade en knapp idag till lyset, eller det va egentligen Ylva som hittade den. Fast den funkade inte...
Dom har använt huvudströmbrytaren för att kunna släcka.
2. -Vilket håll ska jag vri nyckeln åt när jag låser?
Lukas fick i uppgift att låsa efter vi vart på tryckeriet....
Världsklass men klart att det är roligare om man är på plats.

Lokalerna på Junkyards kontor va rätt så enkla o kala (eftersom det egentligen är en arbetsplats) så det blev svårt att hitta ett naturligt häng men sen hamnade alla på det nya kontoret som blev den naturliga samlingsplatsen....

Vi fick se en filmsnutt som några av killarna fixat ihop under några månader på gran canaria

Sen kommer det roligaste av allt. KRISTOFFER FÖRSVINNER!!! Det går inte förklara vilken otrolig låda han höll hela kvällen, helt utan livlina. Vi skulle ut o ta en cigg och helt plötsligt försvinner kristoffer och ingen vet vart han tagit vägen, efter 20min får Love ett mms där det står -JAG ÄR SÅ SJUKT FULL, NI KOMMER ALDRIG HITTA MIG!
Med tanke på hur många skrymslen o gångar med kontor det fanns i byggnaden så tog det en stund. Men sen när vi hittade honom var det rätt obvious.

Vi verkligen höll på tills vi började blöda. Länge.....Men tillslut släppte det...

ROCK ON, Kristoffer lovade att han skulle hinna klart några print idag så han skulle sova på tryckeriet. Jag lovade i och för sig att fixa bagels till frukost och det löste jag inte....
Nu ska jag åka dit o hämta lite tischor....
(blogga är verkligen inte stimulerande när man är trött stressad och dum i huvudet....som jag känner mig nu)
/Samuel

Kommentarer
Postat av: Lucas

hahaha tack för igår boys! det var kul

2009-03-14 @ 19:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0