...och så vädret....

Nu har ju säkert ni fin fin Sverige vår hemma men här är i alla fall så varmt så till och med jag använder solskyddsfaktor. Nu har inte detta så mycket med SOMEWEAR att göra än, men vi ska baka in det i våra inlägg framöver....
Vi tog ospec för 5000 2 veckor i Thailand. Resultatet blev charterflyg med griniga ungar men lycka med tip top hotell..Lite högre medelålder än vi men ungdomar tar nog inte så ofta in på hotell i Thailand. Fast även fast vi har en soft bas så kommer vi åka runt lite. Fick ju ändå bra pris på resan så det va bara tacka o ta emot. Frukost o AC säger jag i alla fall inte nej till....Vi ska jobba på brännan några dagar för att sudda ut turisten i oss sen jäklar.

På flygpltsen lärde jag Love lite av mina skills. Stå på tå, sen tyckte Love att vi skulle dela på en champange o fira att flyget va 2 timmar sent, waynes coffemuggar fick agera kristallglas...De ni,Stureplan. Vi satt vid incheckningen och undrade varför den inte öppnade, problemet va bara att den va öppen hela tiden o alla redan checkat in. Skål!
Sen va dety bara att hitta favoritställningen o försöka sova....Ärligt talat. Detta är nog min 12:e pose i försök att somna....Aldrig mer charterflyg i 11timmar på natten asså.....

Nu softar vi förkvällen vid polen sen ska vi köpa dockstation till ipoden...
P E A C E
/Samuel o Love

Kommentarer
Postat av: Mr.P

hahaha den där ställning va inte dålig!

2009-03-23 @ 16:00:14
Postat av: lillen

vid polen?? skulle inte ni till thailand!? :)

2009-03-23 @ 19:49:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0