Redrico...

Träffade precis en ny vän här i köket på vårt underbara vandrarhem. Fredrico hette han...
Hela konversationen började med att jag bara skulle ta ett glas vatten och han stod där
och käkade en hel tomat med kniv och gaffel.  Vi klicka direkt, vi prata om allt mellan himmel och
jord. Han bodde för tillfället i Barcelona men kom från Argentina. Han var i Sverige på semester och tyckte
det va jävligt nice här. Han älskar att fota och ångrar djupt att han aldrig lärt sig spela något instrument...
Han kände nog också att vi kom bra överens för ha sa typ: "too bad a have a train ticet to Gothenburg tomorrow, I would have gone with you to Kalmar" Då kände jag lite att det va dax att runda av, han ville dock snacka lite till så fah fastnade 
ytterligare 20min. Sen sa jag att jag va tvungen att knyta mig, då sa han att: "I will go with you to Kalmar tomorrow"
SHIT tänkte jag och förklarade att jag hade mycket möten och jag inte skulle vara någon vidare sällskap....
Han fatta läget, Vi bytte nummer och Mail och sa god natt....
Jag fick dock ett bra kort på han innan vi skildes åt....
 
Han älskade Tishan och ville behålla den, tyvärr va det ett prov så det gick inte...
//Love

Kommentarer
Postat av: r

Han verkar skoj. kommer han på fredag?

2009-03-04 @ 00:53:06
Postat av: Love

Han skulle verkligen försöka... Han va tvungen att vara i sthlm på ett prov på dagen men skulle kolla senare tåg.. Indraget körkort så han tågar....

2009-03-04 @ 01:02:19
URL: http://somewear.blogg.se/
Postat av: Al Pachino

Lycka till i Kalmar Love, Somewear kommer göra succasééé där!!!

2009-03-04 @ 05:49:58
URL: http://bajskorv.blogg.se/
Postat av: samuel

2009-03-04 @ 09:53:18
Postat av: Samuel

Snyggt....

2009-03-04 @ 09:54:17
Postat av: Mr.Perra-P

haha en stalker!

2009-03-04 @ 16:39:40
Postat av: Anonym

Hej! Ungefär hur lång tid tar det att få tisha efter att man beställt? :)

2009-03-04 @ 17:39:46
Postat av: Hmm

Det tar ungefär 5-10 minuter

2009-03-04 @ 18:15:49
Postat av: samuel

Om du beställer så skickas t-shirten första möjliga postdag. Sen är det upp till posten som brukar ta en dag. Nu har vi tyvärr haft lite problem eftersom vår leveransbåt fastnade i singapore o blev försenad. Dock på ingång i dagarna.

Men dom som beställer ska få sina grejer så fort som möjligt..

P E A C E

2009-03-04 @ 19:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0