SOMEWEAR på STUK

Vi va som sagt på STUKs smygpremiär...igen:)
Klart att kvällens DJ har en SOMEWEAR tischa på sig, Daniel da silva by the way....
Trevligt, känns jäkligt bra att ha våra tischor där. DOm ringde förövrigt igår o bad om mer...Slut typ...På några dagar...50st...I don´t know...Jag drar till Thailand, allt bara svischar iväg. Svinkul. Borde verkligen stanna hemma nu känner man. Junkyard tog in det oxå så det kommer ligge uppe på deras hemsida i veckan....Sjukt Kul!
Vi hade after work igår så egentligen pallar mitt huvve inte att skriva mer....


Som vanligt orkade jag inte rotera bilderna ;)
Tjao
/samuel

Kommentarer
Postat av: Alex

Fan va gött! Har försökt få in ett besök till Uddevalla för t-shirtinköp men nu kan jag bara knata ner på stan! Ha det gött i la Thai!

2009-03-23 @ 12:35:25
URL: http://attvaraalexskoglund.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0