Vinnare av bad outfit!

Top 3 i Bad outfit tävlingen.
Vinnaren är egentligen en person som omedvetet deltog och faktiskt kammade hem hela kalaset....
Men för att skapa spänning så börjar vi med 3:e platsen
och det är:

Pierre Rönnberg

2:plats är

Felicia Tranberg

och den ofrivillige vinnaren är.....dam dam dam!!!!

ALEXANDRA IVANISEVIC!!!
En person med så stor variation på garderoben får man leta efter. Och då handlar det inte om Gucci o Prada utan buffaloboots och djurdräkter!

Nu hittade jag inga guldkorn men ni fattar säkert. Började kolla igenom fotona på Facebook, men tjena....Över tusen bilder....Men här har ni ett axplock. Hade vart otroligt tacksam om ni som har bilder på Alexandra kunde maila dom...
FÖr övrigt så hänger hon i Los Angeles nu och söker lyckan. Hoppas på ett gästblogg inlägg framöver....
P E A C E
En tischa väntar på dig, bestäm vilken du ska ha.
GRATTIS
från
SOMEWEAR

Kommentarer
Postat av: Nordman

Haha! Helt fantastiskt! bättre vinnare hittar ni aaaldrig=)



p.s Jag har ca 50 000 lite halvskumma bilder på na hemma ni vill ha! ....nakenbilder kostar xtra! (men inte så mkt)

2009-03-17 @ 00:13:40
URL: http://soffanpower.blogg.se/
Postat av: Alexandra (Vinnare av Bäst klädda 98)

hahahahahahahha yes!! Sofie, du har däremot missat mina röda pälsstövlar, dom brukar vara en favorit hos många...I love somewear och ska ha på mej det tills jag dör =)

2009-03-17 @ 03:33:47
URL: http://bajskorv.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag gillar fan tanten på plats 3 skor otroligt mycket. Dom är skit snygga ju.

2009-03-17 @ 12:25:15
Postat av: Mr.Perra-P

bah! 3dje aja man hamna på pallen iaf!



2009-03-17 @ 14:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0