Vi vill hjälpa just DIG..!!!

Ok ok ok..... Microphone check one two....
Jag tänkte testa en grej....
Ni vet alla dom där frågorna som man så gärna vill ha svar på eller undrar vad andra tror
om men är ALLDELES för privata, pinsamma, konstiga, snuskiga
eller rent ut sagt äckliga att berätta om för folk.
Och inte bara folk utan dina närmaste vänner du i vanliga fall kan snacka med om ALLT...
DOM frågorna tänkte vi på Somewear hjälpa er att få svar på genom att uppmärksamma
det här på bloggen....
Självklart får ni vara helt anonyma om ni vill...

Vet inte om det här kommer fungera men jag hoppas och det hade verkligen varit toooook roligt
tror jag om folk hade vågat och orkar bjuda på sig själva....

Jag kan börja med en som en god vän till mig frågade mig för några år sedan:

"Love, när jag duschade igår tvålade jag in mig i vanlig ordning, bara det att när jag kom till stjärten
kände jag ett hårstrå som stack ut, när jag drog i det kände jag att det verkligen kom innefrån mig
och det kittladet sjuuuukt när jag drog ut det. Tror du att det e något jag svalt eller något som liksom letat sig upp..?? "

Vad tror ni..??
Och ställ även egna pinsamma frågor..
Snälla ALLA har någon och nu har ni chansen att få svar.... TA DEN..!!!!!!!



//Love

Kommentarer
Postat av: STEFANIE

ÅH kände verkligen att jag skulle kunna öppna upp mig för er men blev ganska så jävla äckligt anti då jag såg bilden. klarar inte av att tänka när mina ögon ständigt dras till den mest håriga röv jag någonsin sett...

2009-05-06 @ 00:17:40
URL: http://therestefanie.blogg.se/
Postat av: J

När jag nått 12 år åldern och det började bli aktuellt att utöva sin första kyss så sa alla att man skulle öva med tomater....vilket jag gjorde? Normalt?

2009-05-06 @ 00:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0