God kväll...

Troooooo mig, startkablar är ingen lätt konst att behärska...
Efter vi alla (jag, Samuel och Robban) sagt hej då idag efter dagens arbete
dröjde der bara några minuter innan Robban ringer mig, jag tänker att det är
något han glömt säga på mötet eller att han fått någon bra idé som typ:
Vi borde hyra en pansarvagn och köra Avenyn upp och ner och skrika SOMEWAER,
med nej så var inte fallet...
Robban säger att hans batteri blivit urladdat och han behöver starthjälp,¨
inga problem sa jag och åkte dit....
Väl där visade det sig att varken jag eller Robban hade JÄTTE koll på
hur startkablar fungerar...
Efter vi försökt på lite olika sätt, Robban fått stöt och MIN bil börjat ryka beslutade vi oss
för att ringa backup....ROBINSON-SIMON..!!
DADADADADADA, han kom, koppla om och det funka...
Med denna historia vill jag bara säga googla "starthjälp" och läs på,
en dag står du där, och har du inte Robinsson-Simons nummer då e du FUCKED...
+
=
Sant
TACK SIMON..!!
Trevlig kväll...
//
Love

Kommentarer
Postat av: Dick

Hahaha, den här dan kan inte börja bättre:)

2009-11-03 @ 08:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0