Dagens tips...

Ni vet dom där försäljarna/tiggare/insamlarna som ALLTID går runt på stan och försöker
komma åt era pengar och er tid...
Om ni känner något som mig så tycker ni också dom börjar bli bra jobbiga, eller..??
Anyway här kommer Somewear´s
"10 sätt att undvika försäljare"
!!!!
1. Skrik NEJ innan dom hinner säga något, och gå vidare som inget hänt...
2. Plocka upp telefonen och peka på den och viska "jag måste ta det här"
3. Titta han i ögonen och utan att stanna börjar du rabbla alfabetet och slutar inte förren
du passerat han...
4. Ta dig för magen och skrik AJ AJ AJ , men fortsätt och gå....
5. Du avbryter honom och säger: Jag måste bara in här först (och pekar på närmaste butik)
sen lånar du butikens bakdörr och flyr igenom...
6. När du ser att han söker ögon kontakt vänder du dig tvärt och springer...
7. (Fungerar förutsatt att du har en båttuta med dig) Ta upp båttutan och bränn
av en 3 sekunders signal och gå vidare...
8. Slå en kullerbytta och fortsätt gå som inget har hänt....
9. Titta honom i ögonen och sug in kinderna allt vad du kan och öppna munnen
för att skapa ett "Smopp ljud" och gå vidare
10...........................= Här behöver vi din hjälp, vad har ni för tips..??
SNÄLLA HJÄLP OSS HITTA PÅ ETT 10:de.....
(öva kullerbytta på matta)
///
Love

Kommentarer
Postat av: Felix

Säg att du redan skänker pengar till en annan organisation som du tyvärr inte kommer ihåg namnet på just nu.



eller skrik:



Har käkat nudlar, och snabbmakaroner i ett halvår nu!

NI borde skänka pengar till MIG!!!

2009-10-29 @ 15:15:39
Postat av: Pontus

ska inte somewear spöa detta gamla rekordet?

http://www.youtube.com/watch?v=dKd1Ao4LiP8&feature=player_embedded

2009-10-30 @ 13:16:28
Postat av: Anonym

Enklaste är att säga "jag har betalningsanmärkningar" så vill försvinner försäljare illa kvickt :-)

2009-10-30 @ 16:39:54
Postat av: silly

elr så säger man ja vill verkligen inte ha något ditt jävla retard! Lämna mig ifred innan du får en fet smäll

2009-10-30 @ 17:08:59
URL: http://sillyhilton.blogg.se/
Postat av: Anonym

"No hablo sueco?"

2009-11-03 @ 10:44:56
Postat av: zaaaz

Du utbrister YEEES, äntligen nån som har råd och ge mig pengar så jag kan tanka min bmw M5 och sträcker fram handen till tiggaren!!

2009-11-03 @ 22:50:15
URL: http://zaaaz.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tja!

Jag råkade ut för den grejen nån sommar då jag gick på avenyn i Gbg och hade skitbråttom till tåget. Såg på håll hur det gick runt massa snubbar med pärmar under armarna och jag tänkte bara: shit, de kommer gå fram till mig, det syns i mina ögon att jag är för snäll för att ignorera dom. Måste komma på nåt. Jag körde på nr 1. Jag tänkte helt enkelt säga NEJ. Så en av pärmbärarna kommer mycket riktigt fram till mig, och frågar: Känner du till Greenpeace, varpå jag säger: Nej!

Så jag fick snällt stå där och höra hela harangen om vad Greenpeace var för nåt. Sjukt pinsamt men jag hann till tåget i alla fall. :)

Peace!

2010-01-16 @ 15:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0