En snabb intervju med Vinnaren Niklas....

Niklas vann förra veckans tävling, här kommer en kort intervju:
Love:Hur känns det..??
Niklas: WOOHOO vilken lycka, den här dagen började lite smått bakfull på jobbet efter en premiär fest igår, tungt, segt och allmänt dekis, men så kommer detta.
Det är stort helt enkelt, hur fel kan det bli ikväll ??

Love:Vilken t-shirt väljer du..??
Niklas: Svårt val, nu mera är det juh en nedrans massa schyrra tirror men det blir Stero Lila.

Love: Varför just den..??
Niklas: Snubben som har den på sig på somewear.se ser juh stekhet ut och jag går på grejen direkt liksom och tror att jag blir lika snygg, samtidigt har jag snurrat in som fan på gammla hederliga Beatboxar från -80 talet

Love: Det står på facebook att du e singel, stämmer det..??
Niklas: Inte helt och hållet.
Love: Varför..??
Niklas: Jo seddu för jag har nått på G här kan du tro.

Love: Om jag lägger ut en bild på dig på bloggen och tjejer 
hör av sig får jag lämna ut din mail då..?? 
Lite som fredags flörten...

Niklas: Lika klart som korvspad, jag är juh trots allt man i slutändan och tror på förbättring i alla lägen.
Love: Ok, tack för att du tog dig tid och svarade på frågorna...

Niklas: Tack själv för tävlingen och givetvis priset det kommer o göra sig bra här i "strawtown", fridens liljor min vän !
//Love

Kommentarer
Postat av: Anonym

finns somewear kläderna att köpa i stockholm nånstans?

2009-10-26 @ 17:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0