God morgon....

"Inatt ställer vi om klockan" "En timme tillbaka, glöm inte det nu allihopa"
Nej nej fan  tänkte jag och ställde mycket riktigt om alla klockor.
Alla utom min mobil som jag även använder som väcka klocka.
Idag skulle vi ha litet morgon möte med Somewear och jag satte klockan i vanlig ordning.
Morgon trött som man är litade jag ju till fullt på min mobil men insåg ganska snabbt att
jag låg fel i tiden när min klocka var 10 men inget öppnade i stan.
Well well, det blev en latte på Roomer och lite research för nya Somewear butiker
(tipsa gärna om ni känner till några)
(Sia spelar på Peacock iklädd en Somewear- Opium t-shirt)
"Its all good and ends ok, so I end this shit with a fuck you and have a nive day"
//Love

Kommentarer
Postat av: SOMEWEAR MONSTRET

Opium trycket är tryckt med en speciell färg som lyser i UV ljus oxå...FETT värre!

/Sam

2009-10-26 @ 14:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0