Hoooly shit..!!!

Jag är väldigt fascinerad över konceptet Gekås...
Jag har tidigare berättat om deras ofantliga rekordkassor,
men nu har dom slagit till igen....
111 MILJONER KRONER UNDER EN, ASSÅ EN, ASSÅ EEEEEEN VECKA..!!!
Fattar ni eller..!!!??? Detta är en genom snitts kassa på 16 miljoner OM DAGEN..!!!
Heeeelt sjukt om ni frågar mig, 16 miljoner på EN dag...
16.000.000 fattar ni det e mycket deg...
Jag har gjort en liten kalkyl:
Eller nej, jag skäms lite över den och kommer inte lägga ut den.
Men det var medellöner och invånare på Island inblandat iallafall...
Sen verkar det som dom kommer nå sin önske gräns på
3 Miljarder under 2009... Crazy....
Well well, jag tycker ju även det e helt fantastiskt att dom nu ska göra dokusåpa
av detta fenomen. Jag ser personligen fram emot att följa detta slaviskt.
Men det kommer ni nog också göra, kolla på det här lilla klippet:
Klicka HÄR
//Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0