Intervju med Samuel Stålros....

Samuel sitter här på kontoret idag och målar en tavla.
Jag passar på att fråga honom ett par frågor.....
(Han vet inte att denna intervju äger rum)
Love:
Samuel hur mår du idag..??
Samuel:
Problemet e såhär, jag gjorde en tavla till min syster ett par år sedan.
Sen behövde jag den tavlan till en utställning i Munkedal så jag lånade den, men
sen orkade jag inte hämta tillbaka tavlan och enda sedan dess har hon påpekat
detta. Nu har hon en plats i lägenheten som behöver en tavla så nu tar jag mitt ansvar
och gör en ny till henne....
Love:
Vad vill du äta till lunch om du får välja vad du vill..??
Samuel:
Ehh...  *tyyyyyyst* vad hade du velat äta..??
Love:
Jag fråga först, säg nu...
Samel:
*tyyyyyst* You can find me in the hood.... Your pussy, känns det konstigt om jag säger så..??
Love: Lite... E du taggad inför Vara..??
Samuel:
Ja, det blir nog checkt... Men vi måste ha någon outfit då...
Love:
Vad tänker du då..??
Samuel:
Oktober fest ju..
Love:
Såååå vad tänker du..??
Samuel:
Jag tänker inte så jätte mycket.... *Atchhhhooo*
Love:
Prosit....
Samuel målar tavla....
Samuel är en svär man att intervjua...
//Love

Kommentarer
Postat av: Göteborgare!

VARAAAAAAAAAAAAAA!!!!

2010-06-21 @ 21:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0