Vad händer då..??

Jo det ska jag berätta....
Imorgon är det torsdag, då kommer Pawas till Peacock för att lira lite skivor.
Om ni har vägarna förbi Göteborg råder jag er verkligen att INTE missa detta.
Facebook eventet har ni här med mer info:
http://www.facebook.com/event.php?eid=164105182565&index=1
Tyvärr kommer jag missa detta eftersom jag ska på öppningen av
Helsingborgs nya tillskott till textilhandeln.
Våra vänner från Solid butiken i Malmö utökar och öppnar en ny butik
med namnet Revival.
Kika förbi klockan 19.00 och kolla på lite fina kläder och proffsmingla
lite. Adressen är Brusgatan 7a Helsingborg....
Vi är stolta att få vara med från start med Somewear i denna butik....
På lördag har Stayhard premiär för sin nya markbutik i Göteborg,
adressen där är Hamngatan 51 (Tror jag)
Samma sak där, härliga kläder och proffsmingel...
Lördag kväll spelar Loveloud&Steelrose på Kullgrens i Uddevalla,
Check it out...
//Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0