Vinnaren är....

Ja tävlingen är avslutad och holy crap med rätta svar vi har fått in,
kanske för jag glömde döpa om filerna, (namnen på filerna var personen på bilden)
kanske för personerna jag valde var för lätta,
kanske hade någon tur,
vad vet jag, vad vet jag...
Anywho... Jag fick ha ett litet lotteri här på kontoret dör jag skrev ALLA, asså ALLA
namn på små lappar och la i en Somewear mössa (kommer mer info om den)
och lotta.... (detta tog för övrigt hur lång tid som helst :) )
Men vinnaren ÄÄÄÄRRRRRR:
Niklas Tufvesson från Halmstad...
Vilken kille, vilken glädje....
Jag ska skriva ett mail till honom och fråga hur det känns och postar det här på
bloggen så fort jag fått svar....
Men TACK alla andra som tävlade, ni var duktiga som fan (Eller vissa fuska men det e helt ok) :)
Fler tävlingar kommer iframtiden...
//Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0