Happenings i oktober...

Sitter här och uppdaterar min kalender lite och tänkte även tipsa er om lite happenings
i framtiden vi kommer vara med på...
26-sep Somewear fest i Halmstad, mer info kommer.
30-sep Somewear spelar på Onzda på Otten i Norrköping, kommer bli fett...
3-0kt   Premiär på V i Uddevalla, Efterfesten hålls på Kullgrens där Somewear&friends står för musiken.
9,10-Okt Somewear goes Visby, Vi spelar på Gutekällen.
17-Okt  Åker vi till våra vänner i Vara för att spela på oktober festen..!!
Hoppas våra vägar korsas mina vänner....

Kommentarer
Postat av: andrea

Synd att jag är för ung för att få gå på gutekällaren, annars hade jag helt klart spanat in er!

2009-09-30 @ 19:53:44
URL: http://lowhighlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0