Dax att slå ett slag....

...för kanske det bästa plagget just nu, SWEATEN!!
Detta fantastiska plagg är verkligen något ALLA borde ha i sin garderob.
Det är ett "utan att tänka" plagg utan dess like.
När jag säger "utan att tänka" plagg menar jag ju  såklart att det är ett
plagg som ALLTID fungerar att ha på sig, till ALLT...
Personligen tycker jag att det ofta är jobbit att klä på sig när man
är trött/stressad/omotiverad, då är det för jävla skönt att
ha ett plagg som sweaten i garderoben som underlättar för dig...
Vi gör den idag i tre olika färger, men bli inte förvånad om ni kommer
se den i fler färger i framtiden...
(kicka på bilderna för att förstora)
Vanligt vis säger väl folk "don´t sweat it"
Vi på Somewear säger "SWEAT IT"
Ni hittar dom HÄR
//Love

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har haft sweaten med den tvättade röda färgen på mig hela dagen idag med ett långt vitt linne under. Skönare och enklare outfit finns inte. Färgen och passformen gör den helt otroligt snygg också. Och sen att den kommer från Somewear gör hela grejen mycket bättre.

2010-04-11 @ 00:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0