Välproducerat....

Ja, eller är det verkligen det? Jag kan lätt gunga med i denna sång på morgonen i bilen och gillar videon o hela paketet men låt mig ge er en tankeställare. Jag har fritt i direkt översättning trollat fram den på svenska. Inte min översättning och den är inte korrekt då jag gjort det med något translater program...Jag tycker bara det är lustigt att något sådant här kan bli så stort och konsumerat, även av mig själv...

Kom hit rude boy, boy
Kan du få upp
Kom hit rude boy, boy
Är du tillräckligt stor
Ta det, ta det
Baby, baby
Ta det, ta det
Älska mig, älska mig

Tonight
I'mma låter er kapten
Tonight
I'mma låter dig göra din grej, yeah
Tonight
I'mma låta dig vara en ryttare
Giddy Up
Giddy Up
Giddy Up, babe

Tonight
I'mma låt det vara eld
Tonight
I'mma låta dig ta mig högre
Tonight
Baby vi kan få det på, yeah
Vi kan få det på, yeah

Do you like it boy
I wa-wa-vill
Vad du wa-wa-vill
Give it to me baby
Liksom boom, boom, boom
Vad jag wa-wa-vill
Är vad du wa-wa-vill
Na, na-aaaah


Kom hit rude boy, boy
Kan du få upp
Kom hit rude boy, boy
Är du tillräckligt stor
Ta det, ta det
Baby, baby
Ta det, ta det
Älska mig, älska mig

Tonight
I'mma ge det till dig hårdare
Tonight
I'mma vända kroppen ut
Relax
Låt mig göra det hur jag vill
Om du har det
Jag behöver det
Och I'mma lägg ner

Buckle up
I'mma ge det till dig starkare
Händerna
Vi kan gå lite längre
Tonight
I'mma bli lite galen
Få lite crazy, baby

Do you like it boy
I wa-wa-vill
Vad du wa-wa-vill
Give it to me baby
Liksom boom, boom, boom
Vad jag wa-wa-vill
Är vad du wa-wa-vill
Na, na-aaaah


Kom hit rude boy, boy
Kan du få upp
Kom hit rude boy, boy
Är du tillräckligt stor
Ta det, ta det
Baby, baby
Ta det, ta det
Älska mig, älska mig

Jag gillar hur du rör mig där
Jag gillar hur du drar i håret
Babe, om jag känner inte det jag är inte fejka
Nej, nej

Jag gillar när du berättar för mig kyssa den där
Jag gillar när du berättar för mig att flytta den där

Så giddy up
Dags att Giddy Up
Du säger att du är en rude boy
Visa mig vad du har nu

Hit just nu

Ta det, ta det
Baby, baby
Ta det, ta det
Älska mig, älska mig

Kom hit rude boy, boy
Kan du få upp
Kom hit rude boy, boy
Är du tillräckligt stor
Ta det, ta det
Baby, baby
Ta det, ta det
Älska mig, älska mig


Love me
Love me
Love me
Love me
Love me
Love me

Ta det, ta det
Baby, baby
Ta det, ta det
Älska mig, älska mig.....

Jag har kortat ner texten lite där det va upprepningar....

Återigen har våra instinkter talat och sex säljer som smör även om det förpackas i en musikvideo :)
(Tur att inte John Fogerty inte hann före att skriva den texten.)

Ska nog plocka fram en "sexig" t-shirt...Kanske kejsarens nya kläder inspirerat....

GLÖM INTE I MORGON, DÅ SPELAR VI PÅ MANGOS I SKARA!!!

/Sam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0