Norrköping - SThlm

Vi har ju vart lite frånvarande samtidigt som vi vart överallt.
I onsdags spelade vi på Bliss, igår va vi i Norrköping o hängde med Carl & Henrik som har Slitage o sen på kvällen gjorde vi storstan i Sthlm med barunda som slutade sent. Detta för vi hade så trevligt med Tony (granpas) Lilldanne och Erik Möller (Xante). Litet gott samarbete på gång i vinter.....

Men nu efter en seg bilresa hem så är det pang i säng och i morgon och hela resten av helgen så fixar vi klart det sista i butiken i Uddevalla. För på mpndag smäller det ;)

Om allt går enligt våra planer så kommer butiker med dessa skyltar börja synas runt om i sverige:)
/Sam

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hej mina gullungar, jag ska försöka komma och hälsa på på söndag! Och PS. jag har en as bra jul film jag vill att ni visar så småningom på bloggen, den är as bra och ger en as julig (och kulig) känsla!! puss

2010-12-11 @ 00:41:28
URL: http://alexthekid.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0