Vinnaren är....

Holy moly, det har tagit tyyyyå hela dagen för juryn att läsa igenom alla rim.
Det var inte lätt men dom har äntligen enats....
Förs skulle dom vilja presenter några andra super tighta rim...
Av skön kvalité,
precis som du é,
bättre kan man inte önska sig,
så du får tre stycken utav mig.
Att se dig naken är ju toppen,
men ännu bättre när du har "somewear" på kroppen!
God jul!
//Emma
Till att börja med så vill jag påpeka detta, 
att detta paket innehåller det ända rätta.
Ett avslöjande av innehållet kommer dock EJ ske.
Nej Du får allt vänta tills Julafton för att sedan öppna och se.
Det Jag kan garantera är att det innehåller vad alla vill ha,
ifrån somewear.se - vad nu kan det va'?
Må nyfikenheten växa och känslan vara spännande samt kul,
ty Jag önskar Dig en fröjdefull Jul.
//Emil Wkroos

Eftersom att du är helt awesome ger jag dig den här, men du ska veta att jag i den verkligen klär,
Jag tänkte ha på mig något annat men, när jag tänker på saken går jag hellre naken, så.. kan jag få tillbaka den?
//Emelie

Somewears kläder gör dig sexig och snygg , i dem kommer du känna dig trygg.
En raggningsreplik du nog får höra, "Vill du ligga?" viskas i ditt öra.
Mössa, strumpor, tisha och bralla, de va mig fan en annan fralla!
Klockor och linnen som friskar upp dina sinnen, de gör dig kåt och glad , så gå och köp en idag!
//Lisa

Nu är Julen äntligen här, perfect time to LOVE LIFE och SLUTA SLÅSS
Vi vill väl ändå alla ha PEACE här bland oss.
Detta kanske inte blev världens bästa ESVENSKA 
Men spelar det egentligen någon roll när din ven(vän) ska ge dig universums grymmaste tisha..?
Ikväll står du inte på någons guestlist, endast på min önskelist(a)
Du får mig att känna som om jag svävar SOMEWEAR over the rainbow. Och baby, det kommer du alltid att göra,
NOW AND 4 EVER!
//Linn

"Alla klubbkids köpte sina t-shirts på h&m förutom Pär,
han köpte dom från Somewear"
//Tim


Detta är alla fantastiska bidrag, men här kommer dom 3 vinnarna...
På tredje plats!!
"Det är mig en ära att till dig min kära, giva dig en klapp som kommer ge dig napp.
alla kommer på dig blicka och nicka. spelar ingen roll om man är straight eller queer,
här har du lite...."
//Emma Kursu
På andre plats!!

När nätterna är svarta och vintern känns lång,

Hjälper varken julljus eller glad julsång.

Nej, vinterdepp kan bara lösas på 3 sätt;

Med något färgglatt, något trendigt eller något sjukt hett.

Men jag tror denna julklapp ger ditt hjärta ett glädjesprång,

Det slår ju in alla 3 önskningar på samma gång!

//Frida

VINNAREN!!!

Till att börja med så vill jag påpeka detta, 
att detta paket innehåller det ända rätta.
Ett avslöjande av innehållet kommer dock EJ ske.
Nej Du får allt vänta tills Julafton för att sedan öppna och se.
Det Jag kan garantera är att det innehåller vad alla vill ha,
ifrån somewear.se - vad nu kan det va'?
Må nyfikenheten växa och känslan vara spännande samt kul,
ty Jag önskar Dig en fröjdefull Jul.
//Emil Wkroos

GRATTIS Emil, Frida och Emma!!


Och stort tack till alla som bidragit,
ni har verkligen roat och i flera dagar!!

Roliga, dumma snuskiga julrim kan vara bland det roligaste
vi vet!!

God jul alla!!!

//Somewear


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, galet kul att man vann! Det hade jag aldrig trott!

Hur går det till med vinsten om man får fråga?



God jul och gott nytt år på er!



MVH: Emil Ekroos

2010-12-22 @ 18:18:14
Postat av: Emil Ekroos

Åh, galet kul att man vann! Det hade jag aldrig trott!

Hur går det till med vinsten om man får fråga?



God jul och gott nytt år på er!



MVH: Emil Ekroos

2010-12-22 @ 18:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0