GOODMORNING

Nu börjar snön smälta och saker o ting börjar ordna upp sig. Tyvärr kommer det vara lite halt ett tag framöver med det blir ju bara jäkligt bra balans träning för musklerna i kroppen. Ungefär som att stå på en balansboll. Så spänn kroppen när ni är ute o halkar runt. Eller softa bara o ta ett par vurpor ;)

Här har ni ett litet utplock från min infiltration i uddevallas uteliv.
När man minst anar det så står Herr Agurre på Mortens i Uddevalla med Ingemar Låås och "Inga from sweden" och kör på scen. Måste bara säga det att det är synd att folk i byn inte uppskattar när stället faktiskt på ett ödmjukt sätt försöker bredda "clubkulturen" i stan. Jag gilla grejen o kul att se Ingemar i en Peace tischa.....Av någon konstig anledning bytte han tischa senare under kvällen.....??!


sen va även allas vår David Gylfe ute och sökte parnings partner, man eller kvinna. Djupa blickar och konsisa förslag. Självklart i en Somewear... :)


sist men inte minst bjuder jag på en "live" bild för att visa vår otroligt snygga nya sweat! Klockren om man vill förhöja brännan man får till sommaren sen när nu den har bestämt sig för att anlända dvs....
Sen gillar Love när jag kör en Dagens för honom....


Over and Out
/Sam

Kommentarer
Postat av: Martin

Vart finner jag denna sjukt sköna tröja, förövrigt så har jag inkasserat 2 nya somewear linnen, Peace!

2010-03-10 @ 12:27:11
URL: http://strayboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0