KORRE

Eftersom Love o Sia hade tajt schema i lördags under Sacre Blue (alternativ klubb = svartklubb) så fick jag skickas dit som somewear korrespondent för att ta bilder o skapa mig en uppfattning. Men eftersom jag hade min egna lilla spelning i U-A först dock uppbackad av Sami, eller tvärtom kan man säga, (barn med dans oxå alternativ klubb, dock utan namn) så va jag inte på plats förren halv fyra. Men det va väl då den startade ungefär ;)

Folk va lite stökiga och det va lite mörkt men detta gjorde väl oxå i och för sig att det blev den rätta Techno stämning man eftersökte. Fett!.
Jag fick i alla fall lite bilder från festen....




Bra fest i alla fall....

Sen ett litet videoklipp som faktiskt är filmat från utsidan av festen. Ute svinkallt, inne svettigt.....
Skön effekt på detta!



Gott
/sam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0