Speciale!!!

Ni som besöker vår webbshop frekvent kanske har lagt märke till våra nya linnen med färgad ficka?! Dessa säljer vi ENDAST i vår webbshop och finns bara i enstaka upplaga. C:a 30 av varje. Så vill man vara unik får man vara snabb;)
Dessa kommer oxå i vitt linne inom kort...Även då med färgade fickor så klart....FEEET!


Sen har jag ett bra tips i sommar på vår lite tunnare tischa med inside out print. Go när man bränt sig på axlarna och vill ha minsta möjliga belastning...
Denna kan man även köpa i butik.

Svart.....

...eller röd....

SHOPPA HÄR!

Sen undrar jag om ni orkar hjälpa mig o länka vår blogg på er blogg, bara för att göra ett test o se om det ger effekt...Så fler kan få upp ögonen för vårt kära SOMEWEAR.

Vi är oehört spända på framtiden då det kommer finnas massor av goa produkter. Synd bara att allt ska ta så läng tid men det gör det i denna bransch om man vill at det ska bli bra....Förutom för Gina som levererar nyheter varje vecka :) men vem vill ha det....Man köper nått, sen älskar man det!

Trevlig fortsatt Sommar!
Missa inte KUDDRUM på Lagergrens,Smögen på Tisdag.

/Sam

Kommentarer
Postat av: Robin

There you go guys;

http://robinwinberg.blogspot.com/2010/07/somewear.html



You deserve it!



Ser fram emot den vita versionen av linnet, av någon anledning undviker jag oftast svart, annars hade jag utan tvekan försökt haffa en av varje!



Have a nice one and keep up the good work!

Robin, Somewear-extremist från Malmö.

2010-07-04 @ 01:45:09
URL: http://robinwinberg.blogspot.com
Postat av: Robin

Kanske inte hjälper mycket, men jag har ca 300 unika läsare/dag.

Anyways, whatever I can do to help :)

2010-07-04 @ 01:48:09
URL: http://robinwinberg.blogspot.com
Postat av: SOMEWEAR

Allt hjälper:)

2010-07-04 @ 16:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0