Lite Charter

Med min stora familj så finns det inte många alternativ för en samåkning utomlands. Det är barn o gamla så allt måste klaffa. Vi tog en all inclusive på Rhodos för 20pers.
I alla fall...Det första jag ser på flygplatsen när vi landar är ett Somewearlinne,svart Peace. Bra början på en semester...Smygfota detta lite snabbt.....

Sen har jag passat på att kitta upp alla syskonbarnen med somewearlinnen oxå...

Annars är det som det är på semester....Bara ligga o låta solen göra sitt på mitt fruktansvärt mottagliga pigment....(Love vet vad jag snackar om)....Underbart.


Ingen solskyddsfaktor här inte...ha ha. Att man aldrig lär sig. Kyler av mig från insidan med öl. (Robban vet vad jag snackar om)

Trevlig Sommar!
/Sam reporting from Greece....(fonetiskt uttal, Gris)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har sett 7 st med somewear tishor hittills på peace and löööööve!

2010-06-30 @ 23:52:57
Postat av: SOMEWEAR

UNDERBART! PEACE LOVE AND UNDERSTANDNING AND SOMEWEAR

2010-07-02 @ 15:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0