TÄÄÄVLING!!!

Då va det återigen dax för en liten tävling här på Bloggarnas blogg...
Kika lite på bilderna, när ni listat ut vem som är vem skickar ni svaren till:
[email protected] och märk mailet med "TÄVLING!!!"
Svaren måste vara inne senast Söndag kväll (21/3)
Vinnaren avslöjas Måndag (22/3)
Vinnaren får 2st t-shirts från oss...
Nuuuu kööör viiii :)
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
Liiite svårare den här gången när jag tagit bort namnen på
bilderna va!!??!!?? Hahaha....
Lycka till nu...
//Love

Kommentarer
Postat av: Mr Music

2an är fanimej svår att kläcka. Har kollat igenom hela ert bloggarkiv, googlat som en sate.. bleh. Ger upp på 2an snart.

2010-03-15 @ 15:27:41
Postat av: Anonym

Maria Johannson råttan från grottan på torp har varken bil eller cykel . de här är de sista gången jag skriver, försök reflektera över ditt liv blanda inte mig i din SKITT VÄRLD DU LEVER I . vill du vara "någon" sälj fittan så du får lite pengar så kan du spela rik, men du har varken utseende,kropp,röst eller nåt annat så resultatet blir du är EN RÅTTA SOM ARBETAR I EN GRÅTTA . sista orden, BLANDA INTE MIG I DIN SKITT VÄRLD DU LEVER I.PUNKT SLUT .



you sorry little bitch, keep my name out of your mouth .



2010-03-16 @ 16:39:02
Postat av: Frank Zappa

Maria Johannson råttan från grottan på torp har varken bil eller cykel . de här är de sista gången jag skriver, försök reflektera över ditt liv blanda inte mig i din SKITT VÄRLD DU LEVER I . vill du vara "någon" sälj fittan så du får lite pengar så kan du spela rik, men du har varken utseende,kropp,röst eller nåt annat så resultatet blir du är EN RÅTTA SOM ARBETAR I EN GRÅTTA . sista orden, BLANDA INTE MIG I DIN SKITT VÄRLD DU LEVER I.PUNKT SLUT .



you sorry little bitch, keep my name out of your mouth .



2010-03-16 @ 16:40:17
Postat av: Robin

Haha! ....vad var det där?

2010-03-16 @ 18:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0