PÅ RIKTIGT!!!!!

Okokok, asså om någon frågat mig för 30 min sedan "har du koll på vad som händer i världen?"
Då hade jag svarat, jaoo, det tycker jag.
Det är inte så jag lus läser tidningar direkt men jag kollar på nyheterna och lyssnar på nyheterna på
radio och så vidare och så vidare...
MEEEEN FAAAAAAN VA JAG KÄNNER MIG DUM NU!!!!
Jag måste tyyyyypa vara den enda personen i heeeela världen som missat
Kraschen i Ryssland med nästan 100 personer döde, BL.A POLENS PRESIDENT!!!!
VA FAAAN!!!???
Sjukt att jag vet att en tjej jag gick i samma klass som i typ 9:an som jag inte pratat med sedan dess
har tvätt tid idag (Tack vare facebook) men missat kraschen!!!
Sjuuukt!!
//Love

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Skulle inte vinnaren ha presenterats igår eller är jag blind? :P

2010-05-25 @ 18:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0