Vinnare samt rätt svar!!!

Först får jag be om ursäkt för fördröjningen av resultatet...
Detta var nog den svåraste tävling vi haft hittills..
Vi har fått många mail angående ledtrådar (som vi självklart inte lämnat ut)
Vi har hittat kollage med upp till 6 av personerna på med texten "vet ni vem någon
av dessa är hör av er" på.
Vi har blivit väckta mitt i natten av folk som ringt och tjatat om svaren,
Vi har blivit erbjudna bostäder för 2,4 och 6:an (tyyyp) ;)
Men vi föll inte för något utan stod vår mark...
Vi har fått MÅÅÅNGA svar, vi har fått en del som varit rätt så vi har fått lotta...
Det var en trevlig ceremoni med 12 lappar och en fantastisk köttfärsås...
Anywhooo, vinnaren av denna tävlingsupplaga äääärrrrrr
Dadada da da daaaaaa,
ÅSA HOLMEGÅRD!!
Grattis Åsa!! Faaan va kul!!
Och till alla er andra som ställde upp får man tacka för en fantastisk insats!!
Svårt folk jag vet men det är ju ändå folk som på ett eller annat sätt förtjänar
att kännas till...
Har ni tips på andra tävlingar eller så hör gärna av er, vi gillar när ni tävlar :)
Här följer rätt svar:
1.Lars Brandeby
2. Charles Manson
3. Kevin Dillon
4. Joseph Saddler "Grandmaster Flash"
5. Lene Nyström
6. Mats Nileskär
7. Scottie Pippen
8. Mark Athaveon Andrews "Sisqo"
9. Anders Eriksson
10. Stieg Larsson
11. Mark William Calaway " The Undertaker"
KRAM!!
//Love

Kommentarer
Postat av: mickaaaaaaaä

ååå, jag som trode jag va snabbast:( Alla rätt o skicka in kl 4 TOoooLATE mickaaää

2010-11-08 @ 23:00:52
URL: http://screwmeagain.blogg.se/
Postat av: eric

fan då ;( hade alla rätt inskickade samma dag tävlingen startade, men inte min tur idag. istället en axel ur led :D trevlig kväll!

2010-11-08 @ 23:05:11
Postat av: Somewear

Fan jag kommer bara slänga ut det, vet inte om det är passande men:

Eric, ta kontakt med mickaaaaaaaä, eller tvärtom!! Eric verkar behöva hjälp med att få upp krossade tomat konserver (med tanke på din skada) och mickaaaaaaaä behöver säkert också hjälp med något...

Om ni inte har någon som redan hjälper er förstås, men jag känner att det här hade varit ett fett sätt att träffas på :)



//Somewear....

2010-11-08 @ 23:14:09
Postat av: Mirza

En av tolv, inte illa :)Ser fram emot nästa.

2010-11-08 @ 23:40:28
Postat av: mickaaaaaaaä

fattar inget av Somewear's kommentar:p

eric; meee 2:(

2010-11-09 @ 11:30:00
URL: http://screwmeagain.blogg.se/
Postat av: åsa

jag är i chock.. extas.. ja jag vet inte! Jag är TOKGLAD, TACK som fan!!! :)

2010-11-09 @ 16:43:12
URL: http://piippi.blogg.se/
Postat av: jyyrkii

ja kome pränna kummi utaför eran kontoori, satana perkkele

2010-11-09 @ 23:53:26
Postat av: true wiener

:O

2010-11-12 @ 19:23:11
Postat av: Timelena

This page is very informative and interesting although often sad and upsetting.

2011-10-20 @ 10:03:20
URL: http://timelena.blogminds.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0